Walkera 4#3B AC foto

11. března 2009 v 22:42 | Mipo |  Walkera 4#3 AC
Pár fotek detailů mé AC Walkery.

Začneme celkovým pohledem (otvory v kabině jsou z důvodu chlazení, malinko se přehříval regulátor)
a ještě z druhé strany
Zadní motor je v upraveném původním držáku (obroušení nálitku pro hřídel převodovky + duralová vložka), vrtulka je nasunuta na hřídel a proti otáčení ji zajišťují původní "ďublíky" zakleslé do chladících otvorů motoru, jen je bylo třeba trošku zkrátit.
Regulátor je pouze na oboustrance z druhé strany držáku.
Bylo třeba doplnit ještě jeden vodič k původnímu napájení.
Vidět je také hliková trubička ocasního nosníku (bylo třeba ji mírně přiohnout aby se vrtulka dostala do správné výšky jelikož je střed o převodovku níže)

V přední části je navájení spojeno s napájením serv a dále pokračuje k regulátoru jen jedním kabelem
Přední regulátor s motorem
Přilepen jen za kousek pásky, aby bylo umožněno chlazení, přední regulátor je tak trošku rozvdnou deskou napětí (všechna elektronika je napájena rovnou z akumulátoru)
Malinký "obr" RX R6004 je přilepen z boku na motoru (mimochodem, nevím z jakého plastu dělají ten obal, ale žádná oboustranka na něm nedrží, pomohlo až extra silné kontaktní lepidlo)
Pastorek motoru je prozatím 18Z (první kolečko ze serva HS 55)

Místo "obřích" klasických konektorů jsou použity pouze piny z původních (po mírném roztaření jdou nasunout na konektory RX a drží bez problémů)
Na přijímači je oboustrankou přilepeno gyro, kabely jsou samozřejmě vyměněny za slabé a použity jsou jen ty nutné
Baterku upevňuji na kousek suchého zipu.
A akumulátor s konektory (jsou to celkem šikovné konektory z nějaké "lepší pinové lišty")
A to je zatím vše.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Mitec Mitec | 14. března 2009 v 19:43 | Reagovat

Ahoj Mipo,

parádní přestavba, vzal jsi to skutečně od podlahy, to je přesně můj styl ;)

dost originální se mi zdá umístění ocasního regulátoru na ocasu. Má to svůj pádný důvod, nebo jsi to tak prostě chtěl mít?

Jak ti funguje nové gyro a jaký je rozdíl v ovládání oproti původnímu RX a TX?

P.S. a děláš parádní fotky!

2 Mipo Mipo | E-mail | Web | 14. března 2009 v 20:12 | Reagovat

[1] RE:

Díky, prostě jsem nechtěl další vysílač, atd. atd. .... A tak vznikla tato poněkud větší přestavbička :-)

Kabely mezi regulátorem a motorem by mly být co nejkratší, i když asi by naprosto stejně mohl být i někde vepředu, ale ono tam na něj ani není moc místa a tu se i dobře chladí :-)

Walkera tak jak je teď funguje myslím si dobře, minimálně srovnatelně s tou originální, ale prostor na určitá zlepšení určitě ještě je :-)

PS: Dík, snažím se aby byly alespoň trošku koukatelný

3 Zero Zero | E-mail | Web | 28. února 2010 v 18:18 | Reagovat

čau,mluvili jsme teď v hlinsku o 4G3,tak jsem buď slepej nebo jí tu nemáš :) pokoušel jsem se jí dát teď do kupy,no zase marně.
Jak sem ti říkal už v hlinsku,je tam všechno origoš a kovová hlava.No teď k problému,v normal modu,přidávám plyn,tak to 2-3 vteřiny visí,a pak se to začne točit do leva,trim mám max. v pravo aby to i v těch 2 vteřinách drželo rovně,pak když se to začne točit nevyrovnám to ani pákou,gyro jsem hodil do základu dle návodu.Oba motory jsou měněný,nebudou mít víc jak 8 baterek,takže nevim kde bude error,jestli má vůbec cenu dávat tam ty stříďáky s Tondovym gyrem,nebo se toho prostě zbavit...?:(
Dík,David Pávek

4 mipo mipo | E-mail | Web | 1. března 2010 v 13:24 | Reagovat

[3]: RE:Nemám, nejsou lidi :-)
Nějak tam jsou nastavit něco jako revo mixy atd., tak možná to zkusit doladit tím, ale nevím zda to pomůže. Mně chodila 4G3 celkem dobře i v origo vybavení, uhýbalo to akorát při příliš velkých úhlech, výkonu tam hold není 2x moc...
Předělání je otázka, vyjde to celkem dost peněz, ale jak to létá jsi viděl, já jsem spokojený.
Časem tu snad nějaký článeček i o 4G3 bude.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama