Ricoo krok za krokem - stavba II

1. července 2008 v 23:14 | Mipo |  Ricco
Po trošku delší pauze pokračování stavby Ricca...

Táhlo vrtulky
a kabinka. (Je dodávána již vyřezaná a polepená, stačí slepit vteřinovým lepidlem)
Tím je vrtulníček téměř hotov, zbývá osadit elektronika.
Začneme gyrem (Logictech LT2100)
a poté serva cykliky (3x HS55)
A přijímač (Futaba R 617)
A dále regulátor a baterie. (Spin 11 (Uvidíme jak se bude chova, doufám že to bude dobré) a 3S Kokam 910)
Nastavíme neutrály serv a doplníme páčky a táhla na cykliku.
A upravíme antény přijímače. (mají sice být v úhlu 90°, ale vzhledem ke vzdálenostem ve kterých se s microheli létá... to bude asi relativně jedno, alespoň doufám :-) )
Zbývá servo vrtulky (HS 5083) a samozřejmě také táhlo na vrtulku :-)
A Ricco je v podstatě hotovo, zbývá naprogramovat vysílač, osadit listy vrtulky a hl. rotoru a hurá do vzduchu (snad již brzy)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Miro Miro | E-mail | Web | 2. července 2008 v 9:19 | Reagovat

Hlavne sasi je z plastu ?

2 Mipo Mipo | E-mail | Web | 2. července 2008 v 11:06 | Reagovat

RE: Miro

Ne, bočnice jsou dural, domky jsou plastové (viz. první část stavby)

3 Libor Libor | E-mail | 2. července 2008 v 21:55 | Reagovat

A kdy bude v  prodeji?

4 Mipo Mipo | 2. července 2008 v 22:28 | Reagovat

RE: Libor

Brzy :-) Přesněji u výrobce... myslím že po dovolených vše již naplno poběží.

5 Jan Jan | E-mail | 21. srpna 2008 v 20:38 | Reagovat

Kolik dílů musím vyměnit pokud budu chtít předělat Maxira na Ricca? Je někde seznam? Zvlášť nová poloha serv cykliky je očividně lépe řešená.

6 Mipo Mipo | E-mail | Web | 27. srpna 2008 v 21:26 | Reagovat

RE: Jan

Pokud by se předělávalo úplně vše, tak je toho asi dost, z toho nejdůležitějšího: bočnice, držáky předních serv, podvozkové nohy plus lyžiny, unašeče listů, kabina. Dále jsou malinko jiné triangly, kloubky, výškovka, směrovka, a pár dalších plast. dílů

7 Honza b. Honza b. | E-mail | 8. listopadu 2009 v 13:21 | Reagovat

Ocelový kardan vrtulky, vyrabí výrobce?? jake to ma vyhody?

8 Mipo Mipo | E-mail | Web | 21. listopadu 2009 v 10:42 | Reagovat

[7]: Ocelový kardan výrobce nevyrábí (zatím)
Výhodou je, že kardan z ocelové struny není tolik pružný a hlavně podstatně odolnější na krut, takže se nekroutí v zátěži a lépe přenáší výkon na vrtulku.
Dříve byl uhlíkový celkem  v pohodě, jenže nějako stále klesá kvalita uhlíkových tyček ze kterých se kardany dělají :-(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama